18 SEPTEMBER 2016

17 september 2016 - Vught, Nederland

18 SEPTEMBER 2016

Morgen is het zo ver! Op het moment dat het weer in Nederland slechter wordt vlieg ik mooi naar de zon, “The Golden State” om precies te zijn. Zondag 18 September om 10:45 stijg ik op, en zo’n 20 uur later ben ik in Californië, San Diego. Ik land om 6.00 Nederlandse tijd en 21.00 lokale tijd. Ik hoop dat ik jullie de komende 5 maanden een beetje op de hoogte kan houden van mijn ‘avontuur’ daar. Verder weet ik nog niet precies hoe ik dat ga doen. Het kan dat ik veel ga schrijven of dat ik juist veel filmbeelden ga plaatsen en jullie zo een beetje laat zien hoe ik daar leef. Zelf weet ik dus ook nog niet exact wat ik het leukst en het chillst vind, maar dat zien we te zijner tijd wel. Als iemand nog andere leuke ideeën heeft wat ik kan doen qua filmen/foto’s/schrijven laat het me weten! Ik neem ook een goPro mee dus daar kan ik waarschijnlijk ook leuke beelden mee maken.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en als je nog vragen hebt over wat dan ook stel ze! Vind ik alleen maar leuk. Helaas kan ik niks beloven maar ik zal mijn best doen alles zo snel mogelijk te beantwoorden.

Hieronder heb ik nog even wat informatie van mijn heenvlucht geplaatst waaronder de vliegtuigen waar ik mee vlieg, voor de geïnteresseerde (Opa). Degene die niet helemaal weten wat ik eigenlijk ga doen in San Diego, bekijk even mijn profiel op deze site. Meer heb ik niet echt te melden!

Hopelijk kan ik jullie de volgende keer wat meer vertellen/laten zien!

Groeten uit op dit moment nog Brabant,
Frans

DURATION: 05:47

EQUIPMENT:                AIRBUS INDUSTRIE A321

1. OMMA en OPPL:
    17 september 2016
    Leuk beginverhaal. Ga zo door mijn kleinzoon.
    Wat is in vredesnaam een goPro ?
    Hoe maak je met een "go", "leuke beelden" ?
  2. Neeltje:
    17 september 2016
    Hee Frans, wat gaaf dat jij je broer en zus achterna gaat en ook op reis gaat! Super dat je dit mee kan maken, mijn buitenlandervaringen zijn geweldig en ik hoop, maar weet bijna zeker, dat de jouwe dat ook zullen zijn. Hele goede reis en geniet ervan! Liefs Neeltje
  3. Manette + Heemsteders:
    18 september 2016
    Goede reis Frans! We zijn benieuwd naar je avonturen.
    Veel groeten van alle Heemsteders